זק"א - איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

זק"א איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

ערב הוקרה והצדעה למתנדבי זק"א באר שבע

אמש עיריית באר שבע ערכה טקס הוקרה והערכה למתנדבי זק"א באר שבע ונשותיהם, במהלך הטקס העניק ראש העיר מר רוביק דנילוביץ תעודות הוקרה למתנדבי זק"א אישית לכל מתנדבים וזר פרחים לנשותיהם והודה להם על פעילות החשובה.

בטקס השתתפו ראש העיר מר רוביק דנילוביץ, סגן ראש העיר הרב גדי מזוז, מנכ"ל זק"א דובי וייסנשטרן, רב המשטרה במחוז דרום הרב ראובן כמיל, ראש אג"מ זק"א חיים וינגרטן, מפקד זק"א דרום הרב אשר לוי, חברת מועצת העיר עו"ד מינה קלמן-חדד, אתי כהן מנהלת מחלקת רווחה, מר עמית רינגולד מנהל חירום ולוגיסטיקה בעירייה, מפקד זק"א נגב יהודה לורבר, מפקדי ומתנדבי זק"א באר שבע.

ראש העיר מר רוביק דנילוביץ, אמר "כשאני רואה את הפעילות של מתנדבי זק"א אני מבין את משמעות המשפט "עם ישראל חי". אתם כל כולכם נתונים לאהבת ישראל, לתורת ישראל ולכבוד האדם בישראל. כשליח של תושבי העיר באר שבע, אני אוהב, מעריך ומודה לכם. אשרי העיר שאלו מתנדביה"

גב' מינה קלמן חדד חברת מועצת העיר באר שבע ויו"ר ועדת ההתנדבות בבאר שבע שיזמה את האירוע, אמרה "אין כמוכם מתנדבי זק"א. אתם עושים את השליחות יום ולילה ונמצאים כאן בשבילנו ברגעים הקשים ביותר, בטיפול בתאונות הדרכים, בפיגועים ועריריים שנמצאים ללא רוח חיים בביתם. העיר באר שבע מודה לכם"

הרב משה דיקשטיין מפקד זק"א ב"ש, אמר "המלאכים של זק"א עושים את עבודת הקודש הקשה מכל, הטיפול בכבוד המת זה מלאכה קשה והמתנדבים המסורים שלנו פועלים בנחישות רבה למען כבוד המת וכבוד החיים. אני רוצה להודות גם לנשות המתנדבים על התמיכה לאורך כל הדרך, בלעדיכם לא היינו יכולים לפעול".

חדשות אחרונות

פיגוע בגן יבנה

01/04/2024

מתנדבים חדשים מצטרפים למשפחת זק"א באילת

28/03/2024

רוכב אופנוע נהרג בתאונה סמוך למחלף נשרים

26/03/2024