זק"א - איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

זק"א איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

רבני וראשי זק"א נועדו עם פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א

רבני וראשי זק"א נועדו עם פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א על ענייני הלכה העומדים על סדר היום של מתנדבי הארגון.

בני זק"א נכנסו אמש להתייעצות ממושכת במעונו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך • הרבנים הציגו בפני ראב"ד העדה החרדית את הפעילות העניפה של המתנדבים למען כבודם של המתים במסירות ובנאמנות

נציגי ועד רבני ארגון החסד זק"א העושה לילות כימים למען כבודם של המתים נכנסו אמש (שני) להתייעצות ממושכת במעונו של מרן פוסק הדור וראב"ד ה"עדה החרדית" הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א, כאשר במוקד השיח הציגו רבני זק"א את פעילותם בכבוד קדושת המת.

נציג ועד רבני זק"א הגאון רבי חיים דביר העלה בפני פוסק הדור ראב"ד העדה החרדית הגאון רבי משה שטרנבוך מספר שאלות מורכבות שהתעוררו במהלך הטיפול בכבודם של המתים, כאשר מרן פוסק הדור משיב לו בהנחיות ברורות כיצד יש לנהוג בעניינים מורכבים אלה.

מזכיר ועד הרבנים של הארגון הרב מאיר אקער המשמש גם כרכז האגף ההלכתי בארגון הציג בפני הגר"מ שטרנבוך את חוברת ההלכה שהוא ערך ובתוכו הנחיות הלכתיות שנמסרו על ידי רבני הארגון לאלפי המתנדבים העסוקים יום ולילה במלאכת הקודש.

מרן הגר"מ שטרנבוך עיין ממושכות בהתפעלות גדולה בספר ההלכתי שעתיד כבר בקרוב לראות אור והוא יאגד בתוכו מאות שאלות הלכתיות שהגיעו לשולחנם של רבני ארגון זק"א בכל הקשור להלכות כבעד המת.

במהלך הביקור אף הציגו נציגי הועד ההלכתי בפני הגר"מ שטרנבוך את הפעילות הקדושה של הארגון בהדגשה על שמירת כבוד המת על פי כל כללי ההלכה ואת הייחודיות של המחלקה המשפטית שהוקמה במטרה למנוע ביזוי המת לאחר מותו.

מרן פוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך חיזק את ידי רבני זק"א על מסירותם למען כבודם של המתים תוך כדי שהוא מרעיף עליהם מברכותיו.

חדשות אחרונות

אחי גיבורי התהילה | הרב הצבאי הראשי העניק תעודת הוקרה למתנדבי זק"א

18/03/2024

גבר כבן 50 נרצח בפיגוע בצומת בית קמה

14/03/2024

שלושה נערים נהרגו בתאונה על ציר 60, בכניסה לגבעת אסף

13/03/2024