הנפטרים הם דוד רבינוביץ' ז"ל, שהלווייתו תתקיים היום בשעה 16:00 בבית העלמין תל רגב, ויואב בומרינד ז"ל, שהלווייתו תתקיים היום בשעה 18:00 בבית העלמין בכרם מהר"ל. ההרוג השלישי יובא למנוחות בטורונטו שבקנדה, בהתאם לרצון בני משפחתו.
מיד לאחר ההתרסקות פעלו בזירת ההתרסקות בארצות הברית יענקי לנדאו, מפקד זק"א ארה"ב, יחד עם מתנדבי ארגון 'מתעסקים' במשך שעות ארוכות באיסוף כלל הממצאים, בניקוי הזירה, יחד עם יוסי לנדאו, קמב"ץ זק"א מרחב לכיש שפעל בקידום ההליכים הנדרשים מול הרשויות המקומיות, עד לשחרור הנפטרים והטסתם לקבורה.
אמבולנסים של זק"א מעבירים בשעה זו את הארונות מנמל התעופה בן גוריון לקראת מסע ההלוויה.
מיכאל גוטווין, רכז המחלקה המשפטית, ויוסף חיים האוזי, סגן מפקד בית שמש , אשר מעבירים את הנפטרים, מסרו:
"לאחר ימים של פעילות אינטנסיבית בזירת ההתרסקות בארצות הברית, לצד הטיפול המשפטי והלוגיסטי הנדרש להבאת הנפטרים לקבורה, אנו מלווים בשעה זו את הארונות בדרכם האחרונה. זוהי שליחות של חסד של אמת חובקת עולם, המתחילה בזירה הקשה ומסתיימת רק לאחר שהנפטרים מובאים לקבר ישראל בכבוד הראוי. תודה מיוחדת לאיש החסד איתן קריב מנכ"ל 'מנוחה לעד' על הסיוע בהבאת הנפטרים לקבורה."