זק"א - איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

זק"א איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

שליחת האו"ם הגיעה לראשונה לבארי וסיירה במקום יחד עם קמב"צ זק"א לכיש ונציגי הקיבוץ

פרמילה פאטן, שליחת האו"ם לנושאי אלימות באזורי סכסוך הגיעה לביקור וסיור יוצא דופן בזירות הטבח בדרום שם היא סיירה ברחבי בארי במשך כשעתיים יחד עם קצין המבצעים של ארגון זק"א במרחב לכיש, יוסי לנדאו אשר סקר בפניה את עבודת הקודש של מאות המתנדבים מאז הטבח הנורא בשמחת תורה. קמב"צ לכיש, יוסי לנדאו הציג בפני שליחת האו"ם את הזוועות הקשים שביצעו חמאס בתושבי המקום ואף לקח אותה באופן אישי למקומות שם הוא ראה במו עיניו את הזוועות החמורים שביצעו המחבלים באנשים, נשים וטף ללא הבחנה וללא רחמים.

במשך שעה ארוכה סקר יוסי לנדאו בפניה ובפני הצוותים שהצטרפו למשלחת את עבודת הקודש של אנשי זק"א ואת המראות הקשים שהם היו עדים להם.

שליחת האו"ם, פרמילה פאטן חיזקה את ידי זק"א ואמרה במקום כי בתור גוף שמוכר באו"ם היא רואה צורך מיוחד לסייע למאות המתנדבים בשיקום מצבם הנפשי הן ע"י טיפולים נפשיים והן ע"י הכוונה וייעוץ. "אכנס לעובי הקורה בכדי להביא פתרון למתנדבים אשר חירפו את נפשם וראו את הזוועות החמורים ביותר", אמרה.

בסיום הסיור בבארי העניק יוסי לנדאו לשליחה דיסקית של ארגון זק"א שם חרוט בעברית ובאנגלית: "לעולם לא עוד". השליחה ענדה את הדיסקית וביקשה להעניק את הדיסקית גם לשאר חברי המשלחת כאות הזדהות.

חדשות אחרונות

פיגוע בגן יבנה

01/04/2024

מתנדבים חדשים מצטרפים למשפחת זק"א באילת

28/03/2024

רוכב אופנוע נהרג בתאונה סמוך למחלף נשרים

26/03/2024