זק"א - איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

זק"א איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

המשטרה נסוגה: גופת הנרצח מרחובות לא נותחה

גופתו של צעיר דתי בן 26 שנרצח ביום רביעי (3.4) ברחובות, תשוחרר לקבורה ולא תנותח במכון לרפואה משפטית. כדור שהיה ברגלו הוצא דרך חתך, בפיקוח יו"ר ועד רבני זק"א הרב יעקב רוז'ה המשמש גם כנציג הרבנות הראשית במכון

לאחר יממה בה התנהל משא ומתן מפרך עם פרקליטות ימ"ר במשטרת מחוז מרכז, הצליחה המחלקה המשפטית של זק"א, בניהולו של מיכאל גוטווין, לשכנע את הפרקליטות כי אין מקום להתיר ולבצע נתיחה בגופתו של הנרצח ישראל עמר מרחובות.

במהלך היום נערכה לגופה בדיקת CT, ממנה עלה כי נותר קליע בליסטי ברגלו של המנוח, הוא הוצא באמצעות חתך קטן בגופה, בניתוח שהתקיים בפיקוחו של הרב יעקב רוז'ה.

הגופה שוחררה לקבורה, וההלוויה התקיימה כבר ביום חמישי בערב.

ביום רביעי סמוך לשעה 17:00, נורה למוות ישראל עמר, בן 26, בעיר רחובות. המתנקש יצא מכלי רכב ברחוב הרצל, וירה לעבר שני גברים שישבו ברחוב. אחד מהם, ספג חמישה כדורים ונפצע אנוש. השני נפגע באורח בינוני. כוחות ההצלה שהגיעו לזירת האירוע החלו בביצוע פעולות החייאה. בהמשך פונו שני הנפגעים לבית החולים 'קפלן', שם נפטר מפצעיו.

כאמור, המשטרה דרשה את נתיחת הגופה, אך בעקבות פעילותו הענפה של מיכאל גוטויין יו"ר המחלקה המשפטית של זק"א, הסתפקה הפרקליטות בהוצאת שאריות הבליסטיקה מגופו, והוא שוחרר לקבורה.

חדשות אחרונות

אחי גיבורי התהילה | הרב הצבאי הראשי העניק תעודת הוקרה למתנדבי זק"א

18/03/2024

גבר כבן 50 נרצח בפיגוע בצומת בית קמה

14/03/2024

שלושה נערים נהרגו בתאונה על ציר 60, בכניסה לגבעת אסף

13/03/2024