זק"א - איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

זק"א איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

ציוד חדש למתנדבי מחוז צפון

אתמול (חמישי) התקיים במלון עדן אין בזכרון יעקב טקס מרשים של חלוקת 60 תיקי החייאה עם ציוד מתקדם ביותר שנתרמו ע"י קרן מורשה, לכ-150 מתנדבי זק"א במחוז צפון המתפרס בין חדרה למטולה, בפיקודו של הרב אנשיל פרידמן שי'

בארוע השתתפו סגל הפיקוד הבכיר של משטרת צפון ובראשם השר לבטחון פנים מר גדעון עזרא, מפקד מחוז צפון במשטרת ישראל ניצב דן רונן, מפקד מרחב חוף תנ"צ דוד סיסו, רבני ארגון זק"א הרב יעקב רוז'ה יו"ר וועד הרבנים, הרב יהושע הרשקוביץ מרבני רמת הגולן והרב ברוך פכטר רבה של מטולה, יו"ר הארגון יהודה משי-זהב ומנכ"ל הארגון מרדכי פלדשטיין. את הערב הנחה בטוב טעם ראש צוות זכרון יעקב רפאל מנת שהיה המארח של הארוע.

בדבריו אמר השר גדעון עזרא: עבודת הקודש של מתנדבי זק"א אין לה אח ורע על פני הגלובוס, הלוואי וכל יחידות המשטרה היו מושפעות מרוח ההתנדבות שלכם ומסירותכם למען כבוד האדם.

ניצב דן רונן שהינו מפקד ישיר על פעילות מתנדבי מחוז צפון אמר: אני גאה ביחידת המתנדבים של זק"א צפון שנחישותם הוכיחה לא אחת כי דביקות במשימה היא זו שמובילה לתוצאות טובות.

מפקד זק"א צפון הרב אנשיל פרידמן הציג בפני הנוכחים מצגת נפלאה על פעילות המחוז בשנה האזרחית החולפת והציב יעדים לשנת 2006: אנו רואים חובה לעסוק בשנה זו יותר ויותר בצמצום פעילות מקרי המוות הבלתי טבעי באמצעות הצלת חיים אותה ניטיב לבצע בזכות הציוד המתקדם אותו קיבלו המתנדבים.

המתנדב אברהם קופולוביץ מצוות בקעת הירדן שעבר הכשרה של נהג אמבולנס, קיבל מכשיר דיפיברילטור משוכלל. השר עזרא ומפקד המחוז רונן העניקו תעודות הוקרה למתנדבים שמואל שמשוני שפרש מההתנדבות לרגל הגיעו לגבורות, ולמתנדבים המצטיינים חזקי פרקש ס. מפקד מחוז צפון, שמואל הרץ ראש צוות חיפה ולאחראי מנהלה במחוז צפון ישראל שכטר.

מתנדבי מחוז הצפון הודו לדובי ויסנשטרן אחראי הרכש של הארגון שעמד מאחורי הארגון הנפלא ודאג להכל, תודה מיוחדת לו על המאמצים הרבים שהשקיעו כדי שהכל יעמוד על מקומו בשלום.

חדשות אחרונות

פיגוע בגן יבנה

01/04/2024

מתנדבים חדשים מצטרפים למשפחת זק"א באילת

28/03/2024

רוכב אופנוע נהרג בתאונה סמוך למחלף נשרים

26/03/2024