זק"א - איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

זק"א איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

מנכ"ל הרשות הלאומית בדרכים ביקר במטה זק"א

ארגון זק"א אירח את ראשי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים בראשות המנכ"ל מר רון מוסקוביץ במשרדי המטה בירושלים. שם הם קבלו סקירה מקיפה מיו"ר הארגון

אל מנכ"ל הרשות נלוו מר גלעד מנשה מנהל מערך חילוץ והצלה, גב' בתיה לוי מנהלת מגזר אוכלוסיות, והגב' נעמה הראל עוזרת מנכ"ל. דובר זק"א ומנהל הפרויקטים מוטי בוקצ'ין הציג בפני ראשי הרשות מצגת מקצועית ומתומצתת על היקף הפעילות של ארגון זק"א לאורך השנים בתחום של הצלת חיים במסגרת 'יחידת ההצלה מהירה', על היות ארגון זק"א החלוץ בהכנסת רעיון האופנועים בשנת 2001 כאמצעי מהיר ונגיש להתערבות רפואית בזמני שיא והרבה לפני הגעת אמבולנס ראשון.

כמו כן הוצגה בפני ראשי הרשות פעילות ארגון זק"א בתחום של הסברה מונעת והחדרת המודעות לזהירות בדרכים, מבצעים ושיתופי פעולה עם הרשות לאורך השנים.

יו"ר זק"א אמר: "היחידה, שבעת הקמתה היוותה חידוש מרעיש בתחום, הפכה תוך זמן קצר מודל ברוך לחיקוי של כל ארגוני ההצלה. הניידות הגבוהה, הציוד המשוכלל והטיפול המהיר והמקצועי, הצילו באופן מוכח את חייהם של עשרות אנשים. 'יחידת אופנועי ההצלה המהירה' הנמצאת כל העת במגמת התרחבות, מונה כיום למעלה ממאה אופנועים הפרוסים בכל רחבי הארץ ומהווים את חוד החנית במערך רפואת החירום של מדינת ישראל".

מר מוסקוביץ מנכ"ל הרשות, הביע את עמדת ורצון הרשות להעמקת השיתוף פעולה עם ארגון זק"א, בתום הביקור הודה יו"ר זק"א לראשי הרשות על הביקור, על שיתוף הפעולה הפורה, ועל האוזניים הקשובות לאורך השנים לפעילות הארגון, בהענקת תעודות הוקרה למנכ"ל מר רון מוסקוביץ ולמר גלעד מנשה מנהל מערך חילוץ והצלה.

חדשות אחרונות

פיגוע בגן יבנה

01/04/2024

מתנדבים חדשים מצטרפים למשפחת זק"א באילת

28/03/2024

רוכב אופנוע נהרג בתאונה סמוך למחלף נשרים

26/03/2024