זק"א - איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

זק"א איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

46 מתנדבים חדשים הצטרפו לזק"א מרחב שפלה

בטקס רשמי שהתקיים השבוע בפלמחים, בהשתתפות מפקדי משטרת מחוז מרכז, צורפו ארבעים וששה מתנדבים חדשים לארגון זק"א מרחב שפלה בפיקודו של מנדי חביב

46 המתנדבים התקבלו לארגון לאחר שסיימו בהצלחה את קורס זק"א שכלל חודשים ארוכים של הכשרה ולימוד מקיף עיוני ומעשי בנושא זיהוי מקצועי והלכתי שנועד להכשיר אותם לפעולות הארגון.

"בימים שבהם הציבור החרדי מושמץ על רקע השתמטות משירות ונשיאה בנטל, אני קורא לכם, התגייסו למשטרה. לא רק כמתנדבים אלא כשוטרים מן המניין". את הדברים אמר מפקד מרחב שפלה תת ניצב שמעון בן הרוש בטקס. אני גאה לראות את ההיענות והנכונות שלכם להתנדב ולתרום מעצמכם למען החברה בישראל" אמר בן הרוש והוסיף כי במשטרה רואים חשיבות בגיוס חרדים לשורותיה והיא עושה מאמצים רבים לשילוב חרדים בשירות המשטרתי.

מי שזכה לשבחים רבים במהלך האירוע הוא מנדי חביב מפקד זק"א מרחב שפלה שעמל רבות להצלחת הקורס. "הרבי מליובאוויטש מסביר שהבחירה האמיתית של ה' בעם ישראל היא דווקא בגוף", אמר חביב בטקס, "ישנם ארגונים רבים הדואגים לנשמה, כמו בתי חב"ד הפזורים בעולם, אולם זק"א הוא הארגון היחיד שמתעסק בהיקפים כאלו עם הבחירה האמיתית של בורא עולם – הגוף הקדוש של היהודי", אמר מנדי חביב בדבריו בטכס.

בהמשך הטקס נשאו דברים: רב מחוז מרכז רב-פקד הרב אשר מלמד, קצין מתנדבים רב פקד ר. סולמה, מפקד מחוז מרכז בזק"א רב פקד משה גמרו ודובר זק"א מוטי בוקצ'ין.

את האירוע הנחה הרב שניאור חביב ובסיומו חולקו תעודות וציוד אישי למתנדבים החדשים

חדשות אחרונות

אחי גיבורי התהילה | הרב הצבאי הראשי העניק תעודת הוקרה למתנדבי זק"א

18/03/2024

גבר כבן 50 נרצח בפיגוע בצומת בית קמה

14/03/2024

שלושה נערים נהרגו בתאונה על ציר 60, בכניסה לגבעת אסף

13/03/2024