זק"א - איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

זק"א איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

ארגון זק"א משלים את היערכותו למבצע ל"ג בעומר במירון תשפ״ג

ההכנות להילולת הרשב"י במירון בעיצומן, וגם בארגון זק"א שוקדים בימים האחרונים על ההכנות האחרונות להפעלת מוקדי זק"א במירון בשיתוף פעולה מלא עם צוות הפרויקטר של ההילולה. כבכל שנה יפעיל הארגון מוקדים ייחודים לאיתור נעדרים וילדים אובדים ופעילות רפואית בשיתוף ארגון חסדי שבתאי. המוקדים יפעלו בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל בכל ימי ל"ג בעומר ויסייעו להמוני המתפללים לאתר את ילדיהם שאבדו, ומתן עזרה רפואית בשיתוף ארגון חסדי שבתאי. המוקדים ממוקמים במרכז מעלה ההר מירון במתחם זק״א ובמרכז הציר הראשי של מתחם הילולה המרחב (89).

בנוסף לפעילות המוקדים לאיתור ילדים אובדים ומתן טיפול רפואי, מתנדבי הארגון יחלקו עשרות אלפי בקבוקי מים קרים, ובצמוד למוקדים יוקמו מתחם להטענת מכשירים ניידים ומתחם השבת אבידה וגם נגררת מים קרים לאלפי העולים.
פעילות זק"א במוקדי מירון מיום ראשון בבוקר ועד רביעי בערב, בפיקודו של מפקד זק"א צפון ורב משטרת ישראל מחוז צפון וחוף, הרב אנשל פרידמן.
בכל מקרה שבו ילד/מבוגר הולך לאיבוד ניתן להתקשר מכל טלפון למספר 1220 (ללא כוכבית) או להגיע לעמדה, מתנדבי זק"א ומשטרת ישראל יפעלו לאיתור הנעדר.
מוסדות, חסידויות, תלמודי תורה וקבוצות מאורגנות העולים למירון ומעוניינים לקבל "צמידי זיהוי" לילדים לפני היציאה למירון מתבקשים לפנות בהודעת ווצאפ למטה זק"א 0‎522201220.
דובי ויסנשטרן מנכ"ל זק"א: "גם השנה נמשיך ברעיון היצירתי שהתחלנו לפני מספר שנים, במסגרתו יחולקו במוקדי זק"א בציר העלייה המרכזי לציונו של הרשב"י ובמתחם המורחב החדש, עשרות אלפי 'תגי זיהוי' אשר יוצמדו לידי הילדים העולים מירונה, כאשר על התג מופיעים פרטי הילד וכתובת מגוריו עם מספר טלפון של מלוויו הנמצאים במירון. כדי להקל על איתור מהיר של ההורים. רעיון יצירתי שהוכח כמוצלח ביותר באיתור ילדים אובדים ובהקניית שקט להורים".
חיים וינגרטן ראש אג״מ זק״א: "כמידי שנה ארגון זק"א יפעיל את מוקדי החירום בתיאום כלל כוחות הפועלים בהר בימי ל"ג בעומר, עשרות רבות של מתנדבים יעבדו במשמרות לאורך כל ימי ההילולא במגוון של שירותים לטובת מאות האלפים העולים מירונה, בתקווה שהימים האלו יעברו בשלום ללא תקלה או פגע.״

חדשות אחרונות

פיגוע בגן יבנה

01/04/2024

מתנדבים חדשים מצטרפים למשפחת זק"א באילת

28/03/2024

רוכב אופנוע נהרג בתאונה סמוך למחלף נשרים

26/03/2024