זק"א - איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

זק"א איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

מסיבת ט"ו בשבט של שגריר ארה"ב במשרדי זק"א

ביום שני ט"ו בשבט אירחו נשיא הארגון הרב שלמה אייזנבך, יו"ר הוועד המנהל וחבר וועד הרבנים הרב יהושע הרשקוביץ, מנכ"ל הארגון מרדכי פלדשטיין ומספר מתנדבים, את שגריר ארה"ב בישראל מר ריצ'ארד ג'ונס ורעייתו במשרדי הארגון בירושלים, למסיבת ט"ו בשבט.

הביקור נערך ביוזמת השגרירות על מנת להביע לארגון את הערכתם הרבה על הפעילות למען כבוד המת בעולם, ולהעניק תעודה מיוחדת על פעילות זו ובמיוחד על הפעילות באסון קתרינה בניו אורלינס, בה לקחו מתנדבי זק"א חלק משמעותי בחילוץ וסיוע לנפגעי האסון, וחילוץ ספרי התורה מבתי-הכנסת שהוצפו.

עם כניסת השגריר למשרדי הארגון קידמו את פניו 2 תמונות גדולות התולות דרך קבע על קירות המשרד, בהם נראה מתנדב זק"א מחזיק בידיו את ספרי התורה שחולצו מאסון קתרינה, השגריר התרגש מאד ואמר: "הגעתי בשביל לומר תודה על פעילות זו, הייתם לנו לעזר רב באסון זה, והנכם אות ומופת בעולם כולו על האופן בו צריך לשמור על כבוד המת".

"אני מאוד מעוניין לחזק את הקשר עם הארגון ולפעול להכרה של ארגון זק"א כארגון וולנטרי הומניטארי בינלאומי שתורם רבות לקירוב בין העמים".

יו"ר הארגון הודה לשגריר ורעייתו והעניק לשגריר קערת כסף עם פירות ט"ו בשבט הגדלים בישראל ולרעייתו תליון משובץ באבני החושן.

" מחמם מאד את הלב לקבל הוקרה והערכה רבה מאישיות מכובדת שכזו, זה המקום להודות לשגרירות על שתמיד נותנת מענה לארגון כשיש צורך בסיוע לכבוד המת".

חדשות אחרונות

פיגוע בגן יבנה

01/04/2024

מתנדבים חדשים מצטרפים למשפחת זק"א באילת

28/03/2024

רוכב אופנוע נהרג בתאונה סמוך למחלף נשרים

26/03/2024