זק"א - איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

זק"א איתור חילוץ והצלה (ע"ר) 580307379

ארגון זק"א יפעיל מוקד לאיתור נעדרים במירון

לראשונה במסגרת החגיגות יפעילו מתנדבי ארגון זק"א ו"חסדי שבתאי" בשיתוף "קופת חולים מכבי" מוקד איתור נעדרים וילדים אובדים. אלפי תגי זיהוי יחולקו לילדים העולים מירונה

מדי שנה במסגרת חגיגות ל"ג בעומר במירון בהילולת הרשב"י, עקב הצפיפות והדוחק, עשרות ילדים אובדים להורים וקשה ביותר לאתר את הילדים בתוך הרעש והמהומה.

לראשונה במסגרת החגיגות יפעילו מתנדבי ארגון זק"א ו"חסדי שבתאי" בשיתוף "קופת חולים מכבי" מוקד איתור נעדרים וילדים אובדים. במעלה ההר הוקם מרכז קליטה מיוחד עם שני חדרים גדולים מאובזרים אשר יכילו משחקים וצעצועים לילדים על מנת להעביר את זמנם בנעימים עד אשר יגיעו ההורים לאתרם.

מוקד הנעדרים
לטובת ההמונים הקצו בבזק מספר טלפון מקוצר 1220 מכל טלפון אשר יפנה ישירות למוקד והמתנדבים יפנו את ההורים המחפשים להכוונה למציאת ילדיהם האבודים.
ארגון זק"א אף יקצה לטובת העניין מספר טרקטורונים אשר מתאימים לתנאי השטח של מירון וכן ארגון חסדי שבתאי יעמיד את האמבולנס המיוחד החדש שנרכש לא מזמן לטובת הציבור הרחב.
בצד של המניעה יזם ארגון זק"א רעיון יצירתי במסגרתו יחולקו במוקדי מכירת כרטיסי הנסיעה למירון, עשרות אלפי תגי זיהוי אשר יוצמדו לידי הילדים העולים מירונה, כשעל התג מופיעים פרטי הילד וכתובת מגוריו.
משטרת ישראל ברכה על היוזמה המבורכת והרעיון היצירתי של ארגון זק"א כשבכך יופחת הנטל על כתפיה העמוסות של המשטרה במסגרת מבצע מירון.

המוקד המיוחד הוקצה לטובת העניין ע"י המועצה האזורית בראשות מר שלמה לוי אשר רואה בחיוב רב את הפעילות הברוכה של חסדי שבתאי וזק"א.

מוקד הנעדרים ימוקם בציר העלייה הראשי למירון מעל מפעל השיזפרון. המרכז יופעל החל מיום חמישי בצהריים ועד סיום החגיגות ביום ראשון בחצות. בפיקודו של מפקד מחוז הצפון של זק"א הרב אנשל פרידמ

חדשות אחרונות

פיגוע בגן יבנה

01/04/2024

מתנדבים חדשים מצטרפים למשפחת זק"א באילת

28/03/2024

רוכב אופנוע נהרג בתאונה סמוך למחלף נשרים

26/03/2024